SCHEMA GRUPPTRÄNING

Måndag

06:00 45 min

FUNCTIONAL HIIT

Ett högintensivt pass som körs i vår gym-yta. högintensiva inslag varvas med funktionella övningar som utmanar balans, stabilitet och styrka.

06:00 45 min

FUNCTIONAL HIIT

08:30 45 min

UTEFYS

Utefys är utomhusträning på vår konstgräsbana vi arbetar i stationsform där vi välter traktordäck, svingar kettlebells m.m.

08:30 45 min

UTEFYS

09:30 25 min

SPINN INTERVALL

Konditionsträning på cykel. Medel till tufft pass. 70 - 90% av maxpuls. Med inspirerande musik tar vi oss igenom tuffa backar och snabba raksträckor. Spinning är ett utmärkt sätt att få bättre kondition och bränna kalorier.

09:30 25 min

SPINN INTERVALL

10:00 25 min

PILATES

Pilates är en intelligent träningsform, och ett system med övningar gjorda för att få en stark, smidig och balanserad kropp. I pilates ser man varje människa utifrån ett helhetsperspektiv. Korrekt utförd pilatesträning leder till ökad kroppsmedvetenhet, kontroll och balans.

10:00 25 min

PILATES

17:00 25 min

PURE STRENGTH

Styrketräningspass i gruppträningssalen där vi kör igenom kroppen med set och reps precis som traditionell styrketräning. Denna klass är perfekt för dig som inte får till styrketräning på egen hand.

17:00 25 min

PURE STRENGTH

17:30 25 min

PILATES

Pilates är en intelligent träningsform, och ett system med övningar gjorda för att få en stark, smidig och balanserad kropp. I pilates ser man varje människa utifrån ett helhetsperspektiv. Korrekt utförd pilatesträning leder till ökad kroppsmedvetenhet, kontroll och balans.

17:30 25 min

PILATES

18:00 25 min

SPINN HIIT

Högintensiv träning på cykel. Ett kort och intensivt pass där vi arbetar med puls, Watt och RPM

18:00 25 min

SPINN HIIT

18:00 45 min

UTEFYS VALLBERGA

Detta varierade cirkelpass hålls på Vallbergas ute gym gratis för medlemmar & 50kr för icke medlemmar För mer info kontakta instruktör Jennie på 076-1731610

18:00 45 min

UTEFYS VALLBERGA

18:30 45 min

SOMA MOVE™

SOMA MOVE är en unik helkroppsträning utan redskap som sker barfota på en yogamatta. Under klassen genomför du 4-6 förbestämda mönster av rörelser som upprepas i era repetitioner tills svetten lackar. Träningen förbättrar både mobilitet och styrka och stimulerar till en kropp i balans.

18:30 45 min

SOMA MOVE™

Tisdag

08:30 55 min

DETOXYOGA

Denna yoga ger dig mer energi och ökar ditt välbefinnande samt minskar stressnivåer.

08:30 55 min

DETOXYOGA

17:00 25 min

GYMCIRKEL

Ett pass som är perfekt för dig som känner dig osäker i gymmet. Vi kör igenom alla styrkemaskiner i gymmet under ledning av instruktör.

17:00 25 min

GYMCIRKEL

18:00 45 min

HIIT FUSION

Ett fartfyllt pass där vi varvar spinning cykel med skivstång och låda

18:00 45 min

HIIT FUSION

19:00 45 min

ZUMBA™

Enkel latin dansinspirerad rörelseglädje.

19:00 45 min

ZUMBA™

Onsdag

06:00 45 min

SPINN INTERVALL

Konditionsträning på cykel. Medel till tufft pass. 70 - 90% av maxpuls. Med inspirerande musik tar vi oss igenom tuffa backar och snabba raksträckor. Spinning är ett utmärkt sätt att få bättre kondition och bränna kalorier.

06:00 45 min

SPINN INTERVALL

08:30 45 min

TABATA

Vi jobbar enligt Tabata upplägget 20 sekunder jobb 10 sekunder vila och upprepa 8 gånger

08:30 45 min

TABATA

09:30 25 min

YOGAFLOW

Mjuka rörelseflöden till behaglig musik. En lätt variant på yoga där vi arbetar med bindväv och muskelkedjor

09:30 25 min

YOGAFLOW

10:00 25 min

GYMCIRKEL

Ett pass som är perfekt för dig som känner dig osäker i gymmet. Vi kör igenom alla styrkemaskiner i gymmet under ledning av instruktör.

10:00 25 min

GYMCIRKEL

17:00 30 min

CARDIO FUSION

Tufft konditionspass där vi jobbar i två minuters intervaller med en minuts vila mellan övningarna för att du ska känna att du vågar ta ut dig till max. Passet körs i gymmet på alla våra cardio redskap intervaller på alla cardio maskiner i gymmet.

17:00 30 min

CARDIO FUSION

17:30 25 min

CAGE

Varierande cirkelträning i vår crosfitbur. Fokus på styrka men med några pulshöjande inslag

17:30 25 min

CAGE

18:00 25 min

SPINN HIIT

Högintensiv träning på cykel. Ett kort och intensivt pass där vi arbetar med puls, Watt och RPM

18:00 25 min

SPINN HIIT

18:30 25 min

ASS & ABS

Klassiskt gruppträningspass där vi arbetar med att stärka upp rumpa, ben och mage

18:30 25 min

ASS & ABS

Torsdag

12:00 45 min

HIIT STYRKA

Ett av våra tuffaste pass. högintensivt intervallpass i gymmet med fokus på styrka

12:00 45 min

HIIT STYRKA

17:00 25 min

PILATES

Pilates är en intelligent träningsform, och ett system med övningar gjorda för att få en stark, smidig och balanserad kropp. I pilates ser man varje människa utifrån ett helhetsperspektiv. Korrekt utförd pilatesträning leder till ökad kroppsmedvetenhet, kontroll och balans.

17:00 25 min

PILATES

17:30 25 min

PURE STRENGTH

Styrketräningspass i gruppträningssalen där vi kör igenom kroppen med set och reps precis som traditionell styrketräning. Denna klass är perfekt för dig som inte får till styrketräning på egen hand.

17:30 25 min

PURE STRENGTH

18:00 25 min

SOMA STRENGTH

18:00 25 min

SOMA STRENGTH

18:30 25 min

SPINN HIIT

Högintensiv träning på cykel. Ett kort och intensivt pass där vi arbetar med puls, Watt och RPM

18:30 25 min

SPINN HIIT

Fredag

06:00 45 min

TABATA

Vi jobbar enligt Tabata upplägget 20 sekunder jobb 10 sekunder vila och upprepa 8 gånger

06:00 45 min

TABATA

08:30 55 min

YINYANG YOGA

08:30 55 min

YINYANG YOGA

08:30 25 min

CARDIO FUSION

Tufft konditionspass där vi jobbar i två minuters intervaller med en minuts vila mellan övningarna för att du ska känna att du vågar ta ut dig till max. Passet körs i gymmet på alla våra cardio redskap intervaller på alla cardio maskiner i gymmet.

08:30 25 min

CARDIO FUSION

09:00 25 min

CAGE

Varierande cirkelträning i vår crosfitbur. Fokus på styrka men med några pulshöjande inslag

09:00 25 min

CAGE

09:30 25 min

ZUMBA™

Enkel latin dansinspirerad rörelseglädje.

09:30 25 min

ZUMBA™

10:00 25 min

ASS & ABS

Klassiskt gruppträningspass där vi arbetar med att stärka upp rumpa, ben och mage

10:00 25 min

ASS & ABS

Lördag

09:15 55 min

SPINN INTERVALL

Konditionsträning på cykel. Medel till tufft pass. 70 - 90% av maxpuls. Med inspirerande musik tar vi oss igenom tuffa backar och snabba raksträckor. Spinning är ett utmärkt sätt att få bättre kondition och bränna kalorier.

09:15 55 min

SPINN INTERVALL

Söndag

16:30 55 min

HIIT FUSION

Ett fartfyllt pass där vi varvar spinning cykel med skivstång och låda

16:30 55 min

HIIT FUSION


Se detaljer om alla våra pass

Är du inte medlem ännu?

Läs om de fördelar du får!

KONTAKT

Ring eller maila

0703 28 93 35

info@hstudion.se

Adress

Hallandsvägen 21
269 36 Båstad

Bemannade öppettider:

Mån-tor: 8-19
Fre: 8-15
Lör: 9-12
Sön: obemannat

Swish:

1234445201

Skicka ett meddelande

EU GDPR
Unexpected Error!
Please, review your data and try again!
Tack för ditt meddelande!